poniedziałek, 21 marca 2016

Z korespondencji uczelnianej

Z Rektoratu UG otrzymałem list, wysłany do wielu adresatów, w którym napisano:

„W załączniku przekazuję zaproszenie Delegata Konferencji Episkopatu Polski ds. Duszpasterstwa Akademickiego Arcybiskupa Marka Jędraszewskiego na Ogólnopolską Pielgrzymkę Akademicką na Jasną Górę, która odbędzie się w dniach 22-24 kwietnia 2016 roku. Proszę o rozpowszechnienie powyższej informacji w środowisku akademickim w Państwa jednostce organizacyjnej”.

Wiadomość posłałem dalej, a po kilku dniach otrzymałem list od osoby pracującej na UG, w którym napisano:

„Szanowny Panie
Sprawy wyznaniowe są sprawą prywatną a nie instytucjonalną. Przykro mi, że rektor uniwersytetu tego nie rozumie. A jeszcze bardziej mi przykro, że nie rozumie tego Pan i wykorzystuje zawodowe kontakty do załatwiania prywatnych interesów w imię wspierania kolejnej ideologii, która z nauką nie ma nic wspólnego. Proszę wykreślić moje nazwisko z Pana listy adresowej”.

Adres usunąłem, informując o tym – bez komentarza – ww. osobę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz